Dołącz do mojego kursu online dla właścicielek i pracowników salonów beauty !

Perfekcyjna Rozmowa z Klientem - dowiedz się, jak sprzedawać słowem!

Czy chcesz nauczyć się rozmawiać z klientem tak, by skutecznie sprzedać swoje usługi w salonie beauty?

Czy wiesz, że… 

to właśnie moment rozmowy z Klientem jest początkiem sprzedaży naszych usług?

Masz wrażenie, że niektórzy naturalnie potrafią sprzedać wszystko co spotkają na swojej drodze?

To nieprawda! 

Nauka odpowiedniej rozmowy to przede wszystkim wiedza i praktyka! Czy Ty inwestujesz w swój rozwój? Czy Twoi pracownicy są przeszkoleni w tym zakresie?

Zaufaj mi, że sprawna obsługa, wypracowane metody będą procentować przez lata.Kiedy Klient dzwoni lub przychodzi do Twojego salonu mamy zaledwie kilka minut na zaprezentowanie i sprzedanie swoich usług.

Rola osoby, która przeprowadza rozmowę nie polega jedynie na odpowiadaniu na pytania. To czas, kiedy budujemy wyobrażenie na temat naszego salonu i oferowanych przez nas usług.

Ile razy możemy zrobić pierwsze wrażenie?

Tylko raz!

Już dziś zapraszam Cię na szkolenie, które przygotowałam na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia w biznesie beauty. Zaczynałam w czasach, kiedy nikt nie dzielił się swoją wiedzą. Dziś mogę pomóc rozwinąć Twój biznes!

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla właścicieli salonów beauty, którzy chcą rozwijać swoją wiedzę i osiągać lepsze wyniki w sprzedaży.
  • Dla pracowników salonów beauty, którzy na co dzień komunikują się z Klientami.
  • Dla osób, które planują otwarcie swojego pierwszego biznesu w branży beauty - poszukujących wiedzy popartej doświadczeniem i sprawdzonych rozwiązań!

Wraz z dostępem do unikalnego kursu wideo
już teraz otrzymasz:

3 filmy video,

2 części szkoleniowe: teoretyczną i praktyczną,

– przykładowe scenariusze rozmów z klientem,

– materiał ćwiczeniowy PDF dla Ciebie i Twoich pracowników!

smartmockups_k7atkqxf-2

Co zyskujesz?

  • Poznasz techniki na perfekcyjną rozmowę z klientem i sprzedaż swoich usług.
  • Dowiesz się jak przeprowadzić rozmowę telefoniczną z klientem, by sprzedać swoje usługi.
  • Sprawdzisz jak przeprowadzić rozmowę z byłym i nowym klientem , by został z Tobą na długie lata.

Cena

297 zł