Złota recepcja w salonie beauty - jak organizować, czego unikać, jak zwiększyć zyski.

Zobacz fragment kursu:

Recepcja to miejsce, którego żaden Klient nie jest w stanie pominąć. 

To tutaj nasi Goście zwracają się ze swoimi potrzebami 

– zarówno w formie telefonicznej, jak i osobistej. 

TO TU ZACZYNA SIĘ SPRZEDAŻ. 

Dowiedz się, jak wykorzystać tę przestrzeń jako miejsce
promocji i sprzedaży Twoich usług. 

Już dziś zapraszam Cię na szkolenie, które przygotowałam na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia w biznesie beauty. Zaczynałam w czasach, kiedy nikt nie dzielił się swoją wiedzą. Dziś mogę pomóc rozwinąć Twój biznes!

Dla kogo jest ten kurs?

Co zawiera kurs:

3 FILMY WIDEO pełne wskazówek i praktyk popartych 26 letnim doświadczeniem w branży beauty.
ZŁOTY REGULAMIN RECEPCJI.
ZŁOTE PYTANIA  DLA PRACOWNIKÓW RECEPCJI – wszystko, co warto ustalić z pracownikami przed rozpoczęciem ich pracy.
CERTYFIKAT ukończenia kursu.

Opinie

Krzysztof Draszanowski
Czytaj więcej
Szkolenie z kategorii biznesu i rozwiązaniu problemu w salonie. Bardzo fajny przepływ informacji oraz jasno powiedziane co, jak, kiedy i gdzie. Pani Małgosia to kobieta jedyna w swoim rodzaju. Mega pomogło mi szkolenie i rozmowa. Bardzo polecam z całego serca.
Monika Grzegorzek
Czytaj więcej
Pierwsze co się rzuca w oczy to przepiękne miejsce, urządzone z dbałością o każdy szczegół - po prostu luksusowe. Pani Małgosia to wspaniała kobieta z mega pozytywną energią, wiedzą i doświadczeniem w branży, którym potrafi podzielić się w wyjątkowy sposób. Szkolenie z nią to ogromna dawka motywacji i cenne wskazówki jak działać dalej. Polecam!
Aleksandra Kaźmierczak
Czytaj więcej
Najlepsze produkty i super centrum szkoleniowe. WSZYSTKO na najwyższym poziomie, klasa sama w sobie!
Poprzedni
Następny

Małgorzata Ekert

Małgorzata Ekert to kobieta ambitna i utalentowana, która wytrwałą pracą osiągnęła popularność oraz wysoką pozycję na polskim rynku kosmetycznym. Zbudowała firmę, której dynamiczny rozwój widać we wszystkich obszarach działalności. Swoją koncepcję prowadzenia marki oparła na fundamencie wiedzy, fachowości oraz na swoich wrodzonych umiejętnościach biznesowych.

Jak udało się stworzyć tak prężnie działające przedsiębiorstwo, którego inspiracją jest przede wszystkim zadowolony klient?

Jakich rzeczy dowiesz się dzięki mojemu szkoleniu?

Koniec promocji za:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Cena regularna: 147 zł brutto

Cena:

259 zł

Złota recepcja w salonie beauty
- jak organizować, czego unikać,
jak zwiększyć zyski.

Cena 259 zł

Odbierz bezpłatny dostęp

Podaj adres e-mail, aby przejść dalej.

Rejestrując się wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji marketingowych od ZlotyBiznesBeauty.pl