Jak zdobywać nowych klientów
i zwiększyć sprzedaż w Twoim salonie

W biznesie beauty jednym z najważniejszych zadań jest budowanie długotrwałych relacji z klientem. Przez wszystkie lata mojej działalności poznałam szereg czynników, które powodują, że klienci do mnie wracają i chętnie korzystają z moich usług. Wiem też, jak skutecznie pozyskać nowych klientów i budować z nimi nieprzerwaną relację. Dlatego dziś mogę podzielić się z Tobą moją wiedzą jako ekspert w branży beauty i pomóc Ci zwiększyć sprzedaż w Twoim salonie.

 

Istnieje wiele działań marketingowych przyciągających klientów do korzystania z naszych usług. Nie zawsze jednak dysponujemy odpowiednim budżetem na reklamę, zainwestujmy zatem w nasz czas. Przede wszystkim należy upewnić się, że nasz salon jest znany w najbliższym otoczeniu. Jeśli nie, wyjdź z inicjatywą – zorganizuj ciekawą promocję, zaoferuj atrakcyjną obniżkę lub zorganizuj dzień otwarty oraz poinformuj o tym potencjalnych klientów. Przygotuj się na to wydarzenie tak, aby klient z przyjemnością do Ciebie wrócił. Upewnij się, że serwis i jakość usług będzie na najwyższym poziomie.

Bądź komunikatywna

Kiedy klienci pojawią się już w Twoim salonie kluczem do sukcesu stanie się otwartość i doskonała komunikacja, Twoja oraz Twoich pracowników. Mowa tu o rozmowie podczas powitania czy wykonywania usług, ale także o rozmowie telefonicznej. Niech osoba, która odbiera telefon jest radosna i profesjonalna, niech potrafi odpowiedzieć na wszystkie pytania, a także sprzedać usługi. Ponieważ jest to ważny i nieodłączny element sprzedaży, na mojej platformie dostępny jest kurs, który nauczy Cię wszystkiego krok po kroku.

 

Równie ważna jest nasza komunikacja wizualna. Wszystko, co pokazujemy musi być spójne i profesjonalna. Zainwestuj w mistrzowskie zdjęcia, pokaż efekty swojej pracy. Pamiętaj, że to Ty jesteś najlepszą wizytówką Twojego biznesu. Swoim wyglądem sprowokuj klientki do zadawania pytań, z jakich usług Ty korzystasz – i sprzedaj je im!

Współpracuj z innymi 

Wiesz co jeszcze świetnie działa? Zaangażowanie się we współpracę z innymi przedsiębiorcami oraz w eventy w Twoim mieście. W ciągu 29 lat mojej działalności niejednokrotnie brałam udział np. w targach ślubnych, skąd pozyskałam szereg klientów. Wyjdź poza swój salon, otwórz się na innych przedsiębiorców i zaoferuj im wymianę usług.

Ja również korzystam z usług salonów beauty i dostrzegam, jak wiele błędów popełniają ich właściciele. Nie ukrywam, że sama te błędy kiedyś popełniałam, ale lata nauki i doświadczenia nauczyły mnie, że to my, szefowie jesteśmy odpowiedzialni za jakość usług świadczonych w naszym salonie. Powinniśmy przyjrzeć się sobie i zastanowić, czy zrobiliśmy wszystko, aby nasi pracownicy byli odpowiednio przeszkoleni by doskonale świadczyć usługi i perfekcyjnie zaopiekować się klientem. 

Zatrzymaj się na chwilę i pomyśl, czy Twój pracownik potrafi sprzedać usługę? Czy chciałabyś zostać obsłużona w taki sposób, w jaki on to robi?

Jeśli nie, zmianę zacznij od siebie. Zamiast rzucać w przelocie polecenia zainwestuj w szkolenie dla swoich pracowników, niech dowiedzą się, jak skutecznie sprzedawać usługi i działać na korzyść Twojego salonu. Jest to inwestycja w Twój czas, w zwiększenie dochodów, podniesienie jakości Twoich usług oraz doskonałą organizację pracy w Twoim salonie.

Stwórz dochodowy biznes

Jeżeli chcesz zamienić swój salon beauty w dochodowy biznes, musisz postawić przede wszystkim na innowacyjność i pomysłowość. Jeżeli nie dysponujesz budżetem na profesjonalną reklamę zainwestuj w swój czas – poświęć go, aby dopieścić każdy szczegół w Twoim salonie lub stworzyć coś, co wyróżni Cię na tle konkurencji.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak zdobywać nowych klientów i zwiększyć sprzedaż w swoim salonie zapraszam Cię na moją platformę, na której w specjalnym kursie opowiem jak to zrobić krok po kroku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *